Please use this identifier to cite or link to this item: http://tainguyenso.hce.edu.vn:8080/dspace/handle/TVDHKTH_123456789/1286
Title: PHÂN TÍCH CÁC YẾU TỐ TÁC ĐỘNG ĐẾN MỨC ĐỘ NHẬN BIẾT THƯƠNG HIỆU CO.OP ORGANIC TẠI SIÊU THỊ CO.OP MART HUẾ
Authors: Th.s Bùi, Văn Chiêm
SVTH Trương, Thị Thành
Keywords: Mức độ nhận biết
Thương hiệu
Siêu thị
Huế
Issue Date: 2019
Publisher: Trường Đại học Kinh tế Huế
URI: http://192.168.1.122:8080/xmlui/handle/TVDHKTH_123456789/1286
Appears in Collections:Khoa Quản trị Kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KL_TRUONG THI THANH_LOP K49C QTKD.pdf1.41 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.