Please use this identifier to cite or link to this item: http://tainguyenso.hce.edu.vn:8080/dspace/handle/TVDHKTH_123456789/1472
Title: ĐÁNH GIÁ SỰ CẢM NHẬN CỦA KHÁCH HÀNG ĐỐI VỚI HOẠT ĐỘNG CONTENT MARKETING THÔNG QUA KÊNH ONLINE TẠI CÔNG TY CỔ PHẦN TRUYỀN THÔNG QUẢNG CÁO VÀ DỊCH VỤ DU LỊCH ĐẠI BÀNG
Authors: Ths. Hồ, Sỹ Minh
SVTH Nguyễn, Thị Thu Thủy
Keywords: Khách hàng
Content marketing
Kênh online
Quảng cáo và dịch vụ
Issue Date: 2019
Publisher: Trường Đại học Kinh tế Huế
URI: http://192.168.1.122:8080/xmlui/handle/TVDHKTH_123456789/1472
Appears in Collections:Khoa Quản trị Kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nguyễn Thị Thu Thủy - K49B QTKD.pdf2.28 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.