Please use this identifier to cite or link to this item: http://tainguyenso.hce.edu.vn:8080/dspace/handle/TVDHKTH_123456789/3228
Title: Đánh giá sự hài lòng của khách hàng về chất lượng dịch vụ của nhà hàng King BBQ Huế
Authors: GVHD ThS. Trần, Quốc Phương
SVTH Đặng, Thị Yến Nhi
Keywords: Đánh giá sự hài lòng
chất lượng dịch vụ
nhà hàng King BBQ Huế
Issue Date: 2021
Publisher: Trường ĐHKT Huế
Abstract: CHƯƠNG 1 CƠ SỞ LÝ LUẬN VÀ THỰC TIỂN CỦA VẤN ĐỀ NGHIÊN CỨU
Description: Khóa luận K51
URI: http://192.168.1.122:8080/xmlui/handle/TVDHKTH_123456789/3228
Appears in Collections:Khoa Quản trị Kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ĐẶNG THỊ YẾN NHI-K51BQTKD (Recovered).pdf1.22 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.