Please use this identifier to cite or link to this item: http://tainguyenso.hce.edu.vn:8080/dspace/handle/TVDHKTH_123456789/445
Title: Nâng cao chất luợng dịch vụ chăm sóc khách hàng tại công ty cổ phần FPT_Chi nhánh Huế
Authors: GVDH ThS. Nguyễn, Thị Minh Hương
SVTH: Lê, Thị Thùy Duyên
Keywords: chất luợng dịch vụ
chăm sóc khách hàng
công ty cổ phần FPT
Thừa Thiên Huế
Issue Date: 2020
Publisher: Trường Đại học Kinh tế Huế
Description: Khóa luận K50
URI: http://192.168.1.122:8080/xmlui/handle/TVDHKTH_123456789/445
Appears in Collections:Khoa Quản trị Kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lê Thị Thùy Duyên K50AKDTM.pdf1.26 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.