Please use this identifier to cite or link to this item: http://tainguyenso.hce.edu.vn:8080/dspace/handle/TVDHKTH_123456789/462
Title: Đánh giá sự hài lòng của khách hàng về chất lượng dịch vụ tại trung tâm ngoại ngữ Goet, Đà Nẵng
Authors: GVDH ThS. Võ, Thị Mai Hà
SVTH: Nguyễn, Thị Hảo
Keywords: hài lòng của khách hàng
chất lượng dịch vụ
trung tâm ngoại ngữ Goet
Đà Nẵng
Issue Date: 2020
Publisher: Trường Đại học Kinh tế Huế
Description: Khóa luận K50
URI: http://192.168.1.122:8080/xmlui/handle/TVDHKTH_123456789/462
Appears in Collections:Khoa Quản trị Kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nguyễn Thị Hảo_K50A KDTM.pdf1.26 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.