Please use this identifier to cite or link to this item: http://tainguyenso.hce.edu.vn:8080/dspace/handle/TVDHKTH_123456789/61
Title: PHÂN TÍCH CÁC YẾU TỐ ẢNH HƯỞNG ĐẾN QUYẾT ĐỊNH MUA HÀNG TRỰC TUYẾN CỦA KHÁCH HÀNG NƯỚC NGOÀI THÔNG QUA MÔ HÌNH DROPSHIPPING TẠI CÔNG TY TNHH MTV THIẾT KẾ VGROUP
Authors: GVHD ThS. Võ, Phan Nhật Phương
SVTH Võ, Thị Ngân Quỳnh
Keywords: Quyết định mua
Trực tuyến
Khách hàng
Công ty TNHH
Issue Date: 2020
Publisher: Trường Đại học Kinh tế Huế
URI: http://192.168.1.122:8080/xmlui/handle/TVDHKTH_123456789/61
Appears in Collections:Khoa Quản trị Kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VÕ THỊ NGÂN QUỲNH- K50B KDTM.pdf1.24 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.